Hopper, priročna potovalna aplikacija, ki uporablja umetno inteligenco za napovedovanje cen letalskih vozovnic, širi svoje storitve tudi na hotele. Tako kot letalske vozovnice, so tudi cene hotelov dinamične – lahko se spreminjajo glede na povpraševanje potnikov. V času zasedenosti so cene višje. In ko ima hotel še proste sobe, se cene znižajo. Zdaj Hopper prinaša svojo tehnologijo napovedovanja več kot 270.000 hotelom v več kot 200 državah in območjem po vsem svetu.

Hoteli, ki jih lahko rezervirate neposredno v Hopper aplikaciji, obsegajo 1.600 večjih mest.

Podjetje je začelo testiranje algoritmov za napovedovanje hotelov oktobra 2017, vendar le v New Yorku. V tistem času je Hopperjev direktor Frederic Lalonde pojasnil, kako se spletne rezervacije hotelov razlikujejo od letalskih vozovnic. Z letalskimi vozovnicami so ljudje običajno v iskanju najboljše cene. Pri hotelih pa se pojavljajo tudi drugi dejavniki.

Zato nova funkcija omogoča potnikom zožiti iskanje ne samo po mestu, temveč tudi po soseskah in zanimivih točkah. Hoteli se lahko dodatno filtrirajo po soseski, oceni, ceni in udobju.

Hopper pravi, da bodo ljudje, ki rezervirajo ob pravem času, prihranili pb. 62 dolarjev na noč. Toda, ko ljudje rezervirajo hotele, običajno samo preverjajo cene in nato čakajo do zadnje minute. Da bi dobili boljšo ponudbo, podjetje predlaga, da nastavite aplikacijo za spremljanje hotelskih cen in pošiljanje potisnih obvestil, ko se cene hotelov znižajo ali ko postanejo na voljo skrite (kavlificirane) cene.

Poleg tega aplikacija ponuja funkcijo »Pazi na hotel«, ki bo napovedala in spremljala cene določenih hotelov. Na ta način lahko izberete peščico priljubljenih krajev, nato pa rezervirate, ko cene postanejo dostopne – ne da bi vam bilo treba porabiti čas za primerjavo cen.

Sčasoma se bo Hopper naučil vaše hotelske preference – na primer, če vedno rezervirate hotele s štirimi ali petimi zvezdicami ali recimo samo tiste z bazenom. Nato bo to znanje, skupaj z uporabo aplikacije, v prihodnje uporabil za boljša priporočila.

Družba pravi, da že vidijo dobre rezultate pri uporabi teh priporočil za letalske vozovnice, ki temeljijo na umetni inteligenci, saj je zdaj 25% rezervacij rezultat ljudi, ki rezervirajo potovanje, za katerega niso načrtovali, vendar je Hopper vedel, da si ga želijo.

Hopper bo prevzel provizijo, ki se razlikuje glede na hotele, vendar to nikoli ne presega 10% – vse, kar je višje, se prenese na stranko v obliki prihrankov. Podjetje uporablja številne različne dobavitelje hotelskih podatkov in dela s hoteli neposredno na novi funkciji.

Širitev prihaja v času, ko Hopperjeva dejavnost narašča. Jeseni je podjetje zbralo dodatnih 100 milijonov dolarjev. Lani je zabeležilo več kot milijardo prometa, uporabniki pa danes v aplikaciji sledijo letom v vrednosti 18 milijard dolarjev.

Od začetka leta 2019 se je prodaja v Hopperju povečala za 100%, konverzija pa se je povečala za 80%.

Vir: Tech Crunch