Letalska industrija trdi, da spreminjanje imena ni dovoljeno iz varnostnih razlogov in da “zagotavlja kakovostne storitve”, vendar je razlog, zakaj se vam letalski prevozniki ne dovolijo igrati z imenom, bolj egoistične narave.

Ker cene letalskih vozovnic precej nihajo, bi preprodajalci lahko kupili pakete vozovnic in jih nato prodajali po višjih cenah po istem principu, kot letalski prevozniki – bližje, kot je let, višja je cena. S tem bi nasprotovali prodajni taktiki letalskega prevoznika oz. mu mešali štrene, saj bi lahko letalske vozovnice prodajali pod ceno letalskega prevoznika.

Preden so se letalski prevozniki začeli izdajati neprenosljive letalske karte, je trg potekal podobno kot današnji športni, koncertni in gledališki model, kjer skalperji in konsolidatorji vozovnic ustvarjajo sekundarni trg, ki se vrti okoli povpraševanja po sedežih. Ta sivi trg je onemogočil poskuse letalskih prevoznikov, da bi povečali cene vozovnic po rezervacijah v zadnjem trenutku, saj bi se varčni potrošniki obrnili na preprodajalce, ki bi nudili ugodnejše cene. Podobno kot vozovnice za športni dogodek, ko se igra začne (ali letalo vzleti), je vrednost sedeža za prodajalca skoraj nič, kar preprodajalce spodbuja, da vedno bolj, ko prihaja trenutek leta, vedno nižja je cena. Tako pa letalska družba lahko proda sedež tudi v zadnjem trenutku in sicer vsaj s ceno, ki pokriva fiksne stroške za sedež. Vendar bistveno pogostje cene v zadnjem trenutku celo zviša, saj potnik, ki je primoran na hitro odpotovati, pogosto nima izbire.

Medtem ko se lahko prepoved spremembe imena zdi nepoštene do potnikov, se na splošno te politike ohranijo, da bi ustvarile pregleden trg. Tudi če se zdi, da je trg nagnjen v prid letalskega prevoznika, bi bilo lahko iskanje poceni letov potencialno še bolj stresno. Predstavljajte si, da morate tekmovati s špekulacijskimi računalniškimi programi (robotki), ki pokupijo vse poceni vozovnice na isti dan, ko so izdane (praktično v istem hipu). Zdaj pa se verjetno strinjamo, da je zadeva vseeno nekoliko drugačna, kajne?

Kakorkoli že, denar je vodilo letalske industrije, pa lahko to dejstvo obračamo tako ali drugače.